Moje konto Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego Helpdesk

Deklaracja dostępności

Informacja

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu (WSPR) SP ZOZ w Poznaniu

ul. Rycerska 10
60-346 Poznań
tel.: 61 8648 812     fax.: 61 8663 735

email: sekretariat@ratownictwo.med.pl

NIP: 779 20 09 143

REGON: 639686132

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu zobowiÄ…zuje siÄ™ zapewnić dostÄ™pność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostÄ™pnoÅ›ci cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. OÅ›wiadczenie w sprawie dostÄ™pnoÅ›ci ma zastosowanie do strony internetowej www.ratownictwo.med.pl

 

Daty publikacji i aktualizacji

Data publikacji strony internetowej: 2020-09-23. Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-23

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-23. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

 

Informacja na temat procedury

Uprzejmie informujemy, że zgodnie z ustawÄ… z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostÄ™pnoÅ›ci cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych każdy ma prawo do wystÄ…pienia z żądaniem zapewnienia dostÄ™pnoÅ›ci cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoÅ› ich elementu. Można także zażądać udostÄ™pnienia informacji za pomocÄ… alternatywnego sposobu dostÄ™pu, na przykÅ‚ad przez odczytanie niedostÄ™pnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartoÅ›ci filmu bez audiodeskrypcji na warunkach okreÅ›lonych w ustawie. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgÅ‚aszajÄ…cej żądanie, wskazanie, o którÄ… stronÄ™ internetowÄ… lub aplikacjÄ™ mobilnÄ… chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądajÄ…ca zgÅ‚asza potrzebÄ™ otrzymania informacji za pomocÄ… alternatywnego sposobu dostÄ™pu, powinna także okreÅ›lić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwÅ‚ocznie, nie później niż w ciÄ…gu 7 dni od dnia wystÄ…pienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwÅ‚ocznie informuje o tym wnoszÄ…cego żądanie, kiedy realizacja żądania bÄ™dzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dÅ‚uższy niż 2 miesiÄ…ce od dnia wystÄ…pienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostÄ™pnoÅ›ci cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostÄ™pu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostÄ™pnoÅ›ci lub alternatywnego sposobu dostÄ™pu do informacji, wnoszÄ…cy żądanie możne zÅ‚ożyć skargÄ™ w sprawie zapewniana dostÄ™pnoÅ›ci cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także zÅ‚ożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich - więcej

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostÄ™pnoÅ›ciÄ… strony internetowej prosimy o kontakt na adres: sekretariat@ratownictwo.med.pl Kontaktować można siÄ™ także dzwoniÄ…c na numer telefonu 61 864 88 12. TÄ… samÄ… drogÄ… można skÅ‚adać wnioski o udostÄ™pnienie informacji niedostÄ™pnej oraz skÅ‚adać żądania zapewnienia dostÄ™pnoÅ›ci.

Powrót do: AktualnoÅ›ci