Ogłoszenie na dostawy części samochodowych
Nr sprawy: PZP/Nr 11/PN/17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na dostawy bieżące fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów samochodowych
typu Fiat Doblo Cargo oraz Fiat Doblo Maxi oraz akumulatorów samochodowych. Nr sprawy: PZP/Nr 11/PN/17
Ogłoszenie nr 551280-N-2017 z dnia 2017-07-14 r.
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu SPZPOZ: Protokół ZP/Nr 11/PN/17 Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe:
- 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu SPZPOZ, krajowy numer identyfikacyjny 63968613200000, ul. ul. Rycerska 10 , 60346 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 648 827, , e-mail przetarg@ratownictwo.med.pl, , faks 618 663 735. Adres strony internetowej (URL): www.ratownictwo.med.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
- 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie www.ratownictwo.med.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie
Nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Adres: Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Protokół ZP/Nr 11/PN/17 Numer referencyjny: Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części:
Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawy bieżące fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów samochodowych typu Fiat Doblo Cargo + Fiat Doblo Maxi oraz akumulatorów samochodowych. II.5) Główny kod CPV: 34300000-0 Dodatkowe kody CPV: II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 23.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie Informacja na temat wadium IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin dostawy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Dopuszcza się zmiany cen w przypadku: a) zmiany stawki VAT; b) zmiany cen urzędowych; Zmiana umowy wymaga wskazania przez Wykonawcę okoliczności mających wpływ na wysokość wartości umowy i uzasadniających dokonanie zmian. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-07-28, godzina: 10:30, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe: Specjalista ds. za. pub.
Wiesław Malinowski
Poznań 13.07.2017
WOKJEWÓDZKA STACJA
POGOTOWIA RATUNKOWEGO
SP ZOZ W POZNANIU
Sprawa: PZP/Nr 11/PN/17
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym
w trybie przetargu nieograniczonego
na dostawy bieżące fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów samochodowych Fiat Doblo Cargo i 1,9JTD Fiat Doblo Maxi 1,6
oraz akumulatorów samochodowych
Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie
art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych
- Nazwa i adres zamawiającego
Zamawiającym jest Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu SP ZOZ ul. Rycerska 10
60-346 Poznań NIP 779-20-09-143 tel. 061 864-88-12 fax. 61 866-37-35
www.ratownictwo.med.pl email: wieslaw.malinowski@ratownictwo.med.pl
- Tryb udzielenia zamówienia.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz.2164 ze zm.).
3. Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia są bieżące dostawy fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów samochodowych Fiat Doblo Cargo i 1,9JTD Fiat Doblo Maxi 1,6 oraz akumulatorów samochodowych, których rodzaj oraz ilości zostały szczegółowo określone w ponumerowanych pakietach stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Pakiety muszą zostać wypełnione w całości. Brak wypełnienia jakiejkolwiek pozycji spowoduje odrzucenie pakietu.
3.W pakietach są podane ilości szacunkowe, służące do określenia ceny poszczególnych pozycji towaru natomiast wykonawca związany warunkami przyszłej umowy jest zobowiązany, jeżeli zajdzie konieczność dostarczać towar w ilościach, wykraczających poza pakiet po cenach określonych w pakiecie do końca związania warunkami przyszłej umowy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych asortymentów w każdym pakiecie oraz zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od potrzeb.
- W przypadku zamówień towarów niewykazanych w pakietach dostawca dostarczy je w zależności od dostępności na rynku części zamiennych.
- Wykonawca będzie dostarczał zamówione towary, po uprzednim złożeniu zamówienia w formie telefonicznej, faksem lub pisemnie od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00 do Magazynu Głównego mieszczącego się przy ul. Rycerskiej 10 w Poznaniu.
- Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent, norma czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu.
- Termin wykonania zamówienia.
12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy,
1.1 nie podlegają wykluczeniu:
- a) zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art.24 ust.1 pkt 12-23 i ust.5 pkt. 1 pzp.
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez zamawiającego.
1.W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia - załącznik nr 2 i 3. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów:
2.1 w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy Zamawiający żąda :
- a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
- W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik 4.
Wykonawca - powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia na zasadach określonych w art.26 ust.2b Pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, których mowa w art.22 ust.1 Pzp polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art.26 ust.2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów dotyczących tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.
Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej stosuje się odpowiednio.
6.1. Dotyczy wykonawców wspólnych.
- W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, dokumenty, o których mowa wyżej, tj. w ust.6 zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3.Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z treści umowy zawartej przez podmioty wspólnie składające ofertę.
4.Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
5.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia ( każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę nie może podlegać wykluczeniu) oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik (lider) Wykonawców składających wspólną ofertę.
6.2. Informacja na temat podwykonawców.
- Zamawiający nie określa kluczowej części zamówienia, która objęta jest obowiązkiem osobistego wykonania przez Wykonawcę.
- Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
6.3. UWAGA
1.Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( tj. z dnia 26.06.2014 r Dz. U. Z 2014r,poz 1114 ze zm.),
2.W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń i dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty;
- W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów .
4.W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art.97 ust.1 PZP, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt. 1 i 3 PZP (brak podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
- Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26 lipca 2016 roku w sprawie dokumentów , jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz. U z 27.07.2016 roku poz. 1126).
6.4. Korzystanie z zasobów innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowania:
- Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów (dot. warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w SIWZ), niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy dołączyć do oferty.
6.5. Procedura sanacyjna – samooczyszczenie:
- Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 PZP może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub
przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
- W celu skorzystania z instytucji „samooczyszczenia”, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wniosku do zamawiającego w zakresie procedury wraz z dowodami.
- Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające przedstawione dowody, o których mowa w pkt 1.
- Informacje o sposobie porozumiewania się oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
- Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia zamawiający i wykonawcy przekazują między sobą drogą elektroniczną w formie edytowalnego dokumentu tekstowego (*doc.) wieslaw.malinowski@ratownictwo.med.pl
- Każda ze stron musi potwierdzi fakt ich otrzymania.
- Kierowanie korespondencji wyłącznie na poniżej podany adres:
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
Samodzielny Publiczny ZOZ
ul. Rycerska 10 60-346 Poznań
- Wykaz osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
1) w sprawie procedury postępowania - Wiesław Malinowski tel. 061 864-88-27 601-389-503
2) w sprawie przedmiotu zamówienia - Lech Kuźmiński tel. 061 864-88-50 603-110-561
3) w sprawie przedmiotu zamówienia - Grzegorz Przybył tel. 061 864-88-71
- Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia, kierując swoje zapytanie drogą elektroniczną w formie edytowalnego dokumentu tekstowego (*doc.) wieslaw.malinowski@ratownictwo.med.pl. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień drogą elektroniczną, nie później jednak niż 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wykonawcom oraz umieści na własnej stronie internetowej, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienia specyfikacji wpłynie do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
- W przypadku zmiany treść specyfikacji nieprowadzącej do zmiany ogłoszenia o zamówieniu, jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje o tym wykonawców oraz obowiązkowo umieści taką informację na własnej stronie internetowej WWW.ratownictwo.med.pl
- Wadium. Nie wymagane
- Termin związanie ofertą
1. Termin związania ofertą wynosi nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
- W uzasadnionych przypadkach wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
10. Opis sposobu przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić pod rygorem nieważności, w formie pisemnej i języku polskim. Wszelkie pisma sporządzone w językach obcych muszą być przetłumaczone na język polski, aby podczas oceny ofert zamawiający mógł opierać się na tekście przetłumaczonym.
2.Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej.
- Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone własnoręcznie podpisem osoby upoważnionej przez wykonawcę.
- Dokumenty składające się na ofertę mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
- Wszelkiego typu dokumenty, oświadczenia oraz załączniki wraz z ofertą muszą być podpisane, dla uznania ważności przez osobę(by) uprawnioną do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa.
- Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienia do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
- Zgodnie z art.8 ust.3 prawa zamówień publicznych informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstw w rozumieniu przepisów art.11 ust.4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 roku nr 153 poz.1503), co, do których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane, muszą być oznaczone klauzulą „Nie udostępniać. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
- Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
- Ofertę należy umieścić w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
- Koperta winna być oznaczona nazwą firmy, adresem wykonawcy, zaadresowana na zamawiającego i oznaczona napisem „Oferta na części samochodowe Pakiet …………” Nie otwierać do dnia 28.07.2017 do godz.11:00.
- Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
- Oferta złożona po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona bez otwierania.
11. Miejsce oraz termin otwarcia ofert
- Oferty należy składać do dnia 28.07.2017 roku do godz. 10:30 w sekretariacie Dyrektora, pok. 112
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 28.07.2017 roku o godz. 11:00 w pok. nr 104.
3. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całego zamówienia.
4. W trakcie otwierania ofert zamawiający poda nazwę firmy wraz z adresem i ceną oferty. Na pisemny wniosek wykonawcy, który nie był przy otwarciu ofert zamawiający przekaże w/w informacje.
5.Otwarcie ofert jest jawne.
- Opis sposobu obliczenia ceny oferty
- Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. 2. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towarów i usług podlega obciążeniu podatkiem. Tak więc przy ocenie ofert będzie brana tylko i wyłącznie cena brutto, która musi być wyrażona liczbowo i słownie oraz określona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. Wykonawca powinien w cenie brutto ująć także ewentualne upusty i rabaty zastosowane przez wykonawcę dla prawidłowego i pełnego wykonania zamówienia.
- Faktury musza być dostarczane w wersji elektronicznej na adres efaktury@ratownictwo.med.pl
- Opis kryteriów wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposób oceny ofert.
1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający posługiwał się będzie następującym kryterium
- cena 60 %
- termin dostawy liczony w godzinach 40%
1.1. Wartość punktowa ceny wyliczana wg wzoru:
cena najniższa
------------------------------- x 100 x 60% = ilość punktów
cena badanej oferty
1.2. Wartość punktowa terminu wyliczana wg wzoru:
najkrótszy termin
------------------------------- x 100 x 40% = ilość punktów
termin badanej oferty
- Ilości punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana a za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta , która uzyska najwyższą ilość punktów.
- Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru.
- O odrzuceniu oferty oraz o wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Informacje o formalnościach, jakie zostaną dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
- Po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informacje, określone w art.92 ust.1 pkt. 1pzp na własnej stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego.
- Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie pzp oraz w niniejszej specyfikacji i zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o kryterium wyboru.
- Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty faksem lub drogą elektroniczną.
- Umowa może zostać zawarta przed upływem 5-dniowego terminu, jeżeli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
- Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, to zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zajdą przesłanki, wymienione w art.93 ust.1 prawa zamówień publicznych - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
15. Zabezpieczenia wykonania umowy. Niewymagane
- Istotne postanowienia umowne. Określa wzór umowy w załączniku 5.
- Środki ochrony prawnej przysługujące wykonawcy.
- W niniejszym postępowaniu wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, na podstawie art.180 ust.2 prawa zamówień publicznych przysługuje odwołanie wyłącznie wobec czynności:
1) określenia warunków udziału w postępowaniu;
2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) odrzucenia oferty odwołującego;
4) opisu przedmiotu zamówienia;
5) wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się w Dziale VI prawa zamówień publicznych art.179 do 198.
- Postanowienia końcowe
- Protokół wraz z załącznikami jest jawny, natomiast załączniki do protokołu udostępnione zostaną po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania.
- Oferty są jawne od chwili ich otwarcia.
- Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzeże, że nie mogą one być udostępnione.
- Zamawiający udostępni protokół lub załączniki po złożeniu pisemnego wniosku, zgodnie z wyborem wnioskodawcy - pocztą, faksem, drogą elektroniczną lub w miejscu wyznaczonym przez zamawiającego, jak również umożliwi kopiowanie dokumentów w siedzibie zamawiającego, odpłatnie.
- Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
W sprawach nieuregulowanych między innymi szczegółowymi warunkami przetargowymi mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku, poz.2164 ze zm.) oraz Kodeks Cywilny.
W załączeniu:
1 - Oferta Wykonawcy
2 - Oświadczenie (warunki udziału)
3 - Oświadczenie (przesłanki wykluczenia)
4 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
5 - Wzór umowy
Pakiety nr 1 i 2
Specyfikację sporządził
Specjalista ds. zam. pub.
Wiesław Malinowski
Specyfikację zatwierdził
Z-ca Dyrektora
Estera Szota
Załącznik 1
Oferta Wykonawcy
Data .................
Do Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu SP ZOZ ul. Rycerskiej 10.
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na dostawy bieżące fabrycznie nowych części zamiennych i akumulatorów do pojazdów samochodowych,
Ofertę przetargową składa:
Nazwa wykonawcy. …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Adres. ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
NIP……………………………………………
Poczta elektroniczna e-mail: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nr tel. kontaktowych: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Nr fax. …………………………………………………………………………………………………………………………………….
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia na Pakiet …………..
Pak 1 |
Przedmiotu zamówienia |
Wartość netto |
Wartość brutto |
Części samochodowe Fiat Doblo Cargo; Doblo Maxi 1,6
|
|
|
|
Słownie: |
Pak 2 |
Przedmiotu zamówienia |
Wartość netto |
Wartość brutto |
Akumulatory |
|
|
|
Słownie: |
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z dokumentami przetargowymi i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego przygotowania oferty.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami umowy i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy zgodnie z niniejszą ofertą, na warunkach określonych w specyfikacji, w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
- Uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
- Zobowiązujemy się realizować dostawy od otrzymania zamówienia w terminie …… godzin.
- Faktury muszą być przesyłane w wersji elektronicznej na adres efaktury@ratownictwo.med.pl
………………………………………………………………………
podpisy osoby uprawnionej do składania
oświadczeń woli w imieniu wykonawcy
Załącznik 2
Zamawiający:
Wojewódzka Stacja
Pogotowia Ratunkowego
- Rycerska 10
61-848 Poznań
Wykonawca:
……………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu:
NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
……………………………………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego PZP/Nr 11/PN/17, prowadzonego przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu oświadczam, co następuje:
INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:
Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(wskazać dokument i właściwą jednostkę redakcyjną dokumentu, w której określono warunki udziału w postępowaniu)
…………………………………………………… dnia ……………… 2017 rok …………………………………………………………
miejscowość podpis
INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:
Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(wskazać dokument i właściwą jednostkę redakcyjną dokumentu, w której określono warunki udziału w postępowaniu)
polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… w następującym zakresie: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu).
…………………………………………………… dnia ……………… 2017 rok ………………………………………………………
miejscowość podpis
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
…………………………………………………… dnia ……………… 2017 rok ………………………………………………………
miejscowość podpis
Załącznik 3
Zamawiający:
Wojewódzka Stacja
Pogotowia Ratunkowego
- Rycerska 10
61-848 Poznań
Wykonawca:
…………………………………………………………………………………
(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu:
NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
reprezentowany przez:
…………………………………………………………………………………
(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)
Oświadczenie wykonawcy
składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
Na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego PZP/Nr 11/PN/17 prowadzonego przez Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu oświadczam, co następuje:
OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE WYKONAWCY:
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
(UWAGA: zastosować tylko wtedy, gdy zamawiający przewidział wykluczenie wykonawcy z postępowania na podstawie ww. przepisu)
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp .
…………………………………………………… dnia ………… 2017 roku ……………………………………………………………
miejscowość podpis
Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania na podstawie art. …… ustawy pzp ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(podać mającą zastosowanie podstawę wykluczenia spośród wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp).
Jednocześnie oświadczam, że w związku z ww. okolicznością, na podstawie art. 24 ust. 8 ustawy Pzp podjąłem następujące środki naprawcze:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………… dnia ………… 2017 roku ……………………………………………………………
miejscowość podpis
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA, KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, na którego/ych zasoby powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)
nie podlega/ją wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
…………………………………………………… dnia ………… 2017 roku ……………………………………………………………
miejscowość podpis
UWAGA: zastosować tylko wtedy, gdy zamawiający przewidział możliwość, o której mowa w art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy pzp
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA, KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:
Oświadczam, że następujący/e podmiot/y, będący/e podwykonawcą/ami: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG),
nie podlega/ą wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
………………………………………………………… dnia ………………… 2017 roku ……………………………………………………………
miejscowość podpis
OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:
Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.
………………………………………………………… dnia ………………… 2017 roku ……………………………………………………………
miejscowość podpis
………………………………………………………………
pieczątka wykonawcy
Załącznik 4
………………………………………………
pieczątka firmowa
Oświadczenie
o przynależności do grupy kapitałowej
Nr sprawy: PZP/Nr 11/PN/17
do przetargu nieograniczonego na: dostawy bieżące fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów samochodowych.
Działając w imieniu i na rzecz Wykonawcy oświadczam, że:
*nie należy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 26.01.2015 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 roku, poz. 184, z poz. zm.).
*należymy do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 26.01.2015r roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 roku, poz. 184, z poz. zm.)
i składam listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej:
1 ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2 ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3 ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
(* niepotrzebne skreślić)
……………………………………………………… ………………………………………………………
miejscowość i data podpis wykonawcy
………………………………………………………
pieczęć firmowa wykonawcy
Załącznik 5
UMOWA Nr ……/ZP/17
( wzór )
Zawarta dnia ………………..2017 roku pomiędzy
- Wojewódzką Stacją Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu SP ZOZ 60-346 Poznań, ul. Rycerska 10; Dyrektora – Marcina Zielińskiegoa
- zwaną dalej „Zamawiającym”,
- NIP 779-20-09-143, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000006315, reprezentowaną przez:
- ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… reprezentowana przez: Niniejsza umowa została zawarta na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015, poz.2164 ze zm.) po przeprowadzeniu postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. § 1
- § 2
- Przedmiotem niniejszej umowy SA bieżące dostawy nowych części zamiennych do pojazdów samochodowych (marki ………) (akumulatorów samochodowych) , których rodzaj oraz ilości zostały szczegółowo określone w Pakiecie nr …………….. stanowiących załączniki do niniejszej umowy.
- zwanym dalej „Wykonawcą”
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówiony towar bez wad i usterek w żądanych przez Zamawiającego ilościach od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 15:00 na swój koszt i ryzyko najpóźniej w terminie …….. godzin od złożenia przez Zamawiającego zamówienia telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianych towarów w poszczególnych asortymentach opisanych w pakietach stanowiących załączniki do niniejszej umowy.
- Wykonawca oświadcza, że zobowiązuje się do przestrzegania terminów dostaw w przypadku zamówień towarów nie wykazanych w pakietach po cenach nie odbiegających od cen rynkowych.
- O wadach towaru możliwych do stwierdzenia przy odbiorze, Zamawiający zawiadomi Wykonawcę telefonicznie potwierdzając to pismem, nie później jednak niż w ciągu 2 dni od dnia zrealizowania dostawy.
- Wykonawca zobowiązuje się załatwiać reklamacje składane przez Zamawiającego w terminie 5 dni od daty otrzymania zgłoszenia o wadzie.
- Dostarczenie nowego przedmiotu umowy, wolnego od wad nastąpi na koszt Wykonawcy.
- Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczane towary na czas nie krótszy od gwarancji producenta.§ 3
- Zamawiający określa asortyment zamawianych towarów podając markę, typ, rok produkcji, numer nadwozia, numer silnika pojazdu oraz ewentualnie inne dane pomocne w identyfikacji zamawianego towaru
- Identyfikacji towarów dokonuje Wykonawca ponosząc tym samym odpowiedzialność za trafność ich doboru.
- Wykonawca całkowicie odpowiada (prawnie i finansowo) za realizację dostawy, za trafność doboru, spełnienie norm technicznych i jakościowych zamawianych towarów oraz ich dostawę do siedziby Zamawiającego zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy.
- 4
- Całkowita wartość Pakietu nr … wynosi ……. zł netto, tj. ……………. zł brutto; Pakietu nr … wynosi …… zł
netto, tj. ……………. zł brutto.
- Ceny jednostkowe, wskazane w Pakietach, o którym mowa w ust. 1 zawierają wszystkie koszty związane z dostawą towaru do magazynu Zamawiającego, mieszczącego się w Poznaniu przy ul. Rycerskiej 10.
- Wykonawca gwarantuje, że ceny jednostkowe towaru określone w Pakietach są niezmienne przez okres realizacji umowy
- Strony niniejszej umowy dopuszczają zmiany cen w przypadku: 4.2. zmiany cen urzędowych; umowy i uzasadniających dokonanie zmian.§ 5
- 6. Zmiana umowy wymaga wskazania przez Wykonawcę okoliczności mających wpływ na wysokość wartości
- 4.1. zmiany stawki VAT;
- Zamawiający zobowiązuje się do regulowania należności za otrzymane dostawy towaru przelewem, na konto wskazane przez Wykonawcę w terminie do 60 dni od dnia przedłożenia poprawnie przedłożonej faktury w siedzibie Zamawiającego.
- Wykonawca bez zgody Zamawiającego nie może przenieść na osoby trzecie wierzytelności wynikającej z niniejszej umowy.
- Do kontaktu z Zamawiającym w sprawach z zakresu realizacji niniejszej umowy Wykonawca upoważnia ………………………………….. tel. …………………..
- Do kontaktu z Wykonawcą w sprawach z zakresu realizacji niniejszej umowy Zamawiający upoważnia: Grzegorza Przybył tel. 61 864-88-71 oraz Lecha Kuźmińskiego 603-110-561.
- Faktury przesyłać w wersji elektronicznej na adres efaktury@ratownictwo.med.pl§ 6 1.1. w wysokości 1% wartości niezrealizowanej części umowy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w dostawie zamówionej partii towaru;2. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie wymagalnych kar umownych z przysługującej mu należności z tytułu dostawy towarów. 3.1. w wysokości 10% niezrealizowanej części umowy - w przypadku odstąpienia przez Wykonawcę od umowy z winy Zamawiającego.§ 7
- 3. Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty kary umownej:
- 1.2. w wysokości 10% niezrealizowanej części umowy - w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy.
- 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych:
- Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
- Odstąpienie od umowy, o którym mowa w ust. 1 powinno nastąpić w formie pisemnej w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości uzasadniającej odstąpienie od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, wskazanym w ust. 1 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
- 8
Na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieniach publicznych (Dz. U. 2015, poz.2164 ze zm.) niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
- 9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie w szczególności przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieniach publicznych (Dz. U. 2015, poz.2164 ze zm.), ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks cywilny (Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.) oraz ustawy z dnia 8 marca 2013 roku o terminach zapłaty w transakcjach handlowych (Dz. U. z 2013 roku poz. 403).
- 10
1.Wszystkie ewentualne kwestie sporne powstałe na tle wykonania niniejszej umowy Strony rozstrzygać będą polubownie.
- Spory sądowe będą podlegały rozstrzygnięciu przez Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
- 11
Umowa obowiązuje od dnia zawarcia do dnia ………………2018 roku.
- 12
Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach z przeznaczeniem po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.
Zamawiający Wykonawca
Pakiet 1
Części samochodowe Fiat Doblo Cargo 1,9JTD |
|||||
L.p. |
Asortyment |
Cena jedn. netto |
Ilość |
Wartość netto |
Wartość brutto |
1 |
Filtr paliwa |
|
6 |
|
|
2 |
Amortyzator przedni |
|
10 |
|
|
3 |
Amortyzator tylny |
|
10 |
|
|
4 |
Bęben hamulcowy tył |
|
30 |
|
|
5 |
Chłodnica układu chłodzenia silnika |
|
14 |
|
|
6 |
Chłodnica układu klimatyzacji |
|
6 |
|
|
7 |
Cylinderek hamulcowy |
|
8 |
|
|
8 |
Czujnik ABS |
|
3 |
|
|
9 |
Drążek kierowniczy lewy |
|
9 |
|
|
10 |
Drążek kierowniczy prawy |
|
9 |
|
|
11 |
Dźwignia zmiany biegów |
|
4 |
|
|
12 |
Filtr kabinowy |
|
26 |
|
|
13 |
Filtr oleju |
|
4 |
|
|
14 |
Filtr powietrza |
|
6 |
|
|
15 |
Klamka drzwi przesuwnych prawych |
|
6 |
|
|
16 |
Klamka drzwi tylnych prawych |
|
4 |
|
|
17 |
Klamka drzwi tylnych lewych |
|
4 |
|
|
18 |
Klocki hamulcowe przód |
|
20 |
|
|
19 |
Koło pasowe wału korbowego |
|
6 |
|
|
20 |
Końcówka drążka lewa |
|
8 |
|
|
21 |
Końcówka drążka prawa |
|
8 |
|
|
22 |
Korek miski oleju |
|
2 |
|
|
23 |
Lampa tylna lewa kpl. |
|
2 |
|
|
24 |
Lampa tylna prawa kpl. |
|
6 |
|
|
25 |
Lampka tablicy rejestracyjnej |
|
8 |
|
|
26 |
Linka hamulcowa lewa strona |
|
4 |
|
|
27 |
Linka hamulcowa prawa strona |
|
8 |
|
|
28 |
Linka zmiany biegów kpl. |
|
2 |
|
|
29 |
Łącznik skrzyni biegów |
|
2 |
|
|
30 |
Napinacz paska wieloklinowego |
|
2 |
|
|
31 |
Odbojnik amortyzatora przód |
|
2 |
|
|
32 |
Odbojnik resora tył |
|
2 |
|
|
33 |
Osłona przegubu wewnętrznego |
|
6 |
|
|
34 |
Osłona przegubu zewnętrznego |
|
8 |
|
|
35 |
Osłona silnika dolna (plastikowa) |
|
6 |
|
|
36 |
Pasek wieloklinowy |
|
8 |
|
|
37 |
Poduszka amortyzatora |
|
4 |
|
|
38 |
Poduszka końcowa drążka stabilizatora przód |
|
1 |
|
|
39 |
Pompa paliwa wysokiego ciśnienia |
|
6 |
|
|
40 |
Pompa wody |
|
3 |
|
|
41 |
Przegub zewnętrzny |
|
2 |
|
|
42 |
Przewód hamulcowy elastyczny przód |
|
2 |
|
|
43 |
Przewód hamulcowy elastyczny tył |
|
2 |
|
|
44 |
Reflektor przedni lewy |
|
2 |
|
|
45 |
Reflektor przedni prawy |
|
2 |
|
|
46 |
Rolka prowadząca paska wieloklinowego |
|
5 |
|
|
47 |
Rozpieracz (samoregulator) szczęk hamulcowych tył |
|
2 |
|
|
48 |
Rozrząd kpl. |
|
12 |
|
|
49 |
Sprzęgło kpl. bez koła dwumasowego |
|
12 |
|
|
50 |
Sprzęgło kpl. z kołem dwumasowym |
|
12 |
|
|
51 |
Szczęki hamulcowe tył |
|
8 |
|
|
52 |
Tarcza hamulcowa przednia |
|
24 |
|
|
53 |
Uszczelka korka miski olejowej |
|
20 |
|
|
54 |
Uszczelka turbosprężarki |
|
4 |
|
|
55 |
Wahacz przedni lewy |
|
6 |
|
|
56 |
Wahacz przedni prawy |
|
6 |
|
|
57 |
Wąż dolny chłodnicy układu chłodzenia silnika |
|
2 |
|
|
58 |
Wąż górny chłodnicy układu chłodzenia silnika |
|
2 |
|
|
59 |
Zamek drzwi bocznych przesuwnych prawa strona |
|
2 |
|
|
60 |
Zamek drzwi tylnych dolny |
|
1 |
|
|
61 |
Klamka drzwi tylnych środkowa |
|
3 |
|
|
62 |
Zamek drzwi tylnych górny |
|
2 |
|
|
63 |
Zawór EGR |
|
5 |
|
|
64 |
Zestaw łożysk koła przód |
|
6 |
|
|
65 |
Zestaw łożysk koła tył |
|
6 |
|
|
66 |
Zestaw naprawczy zacisku |
|
8 |
|
|
Nr VIN: ZFA22300005609182- 1,9 JTD, 2008r.; ZFA22300005690144- 1,9 JTD, 2009r. |
|
||||
Części samochodowe Fiat Doblo Maxi 1,6 |
|||||
1 |
Filtr paliwa |
|
4 |
|
|
2 |
Amortyzator przedni |
|
4 |
|
|
3 |
Amortyzator tylny |
|
4 |
|
|
4 |
Bęben hamulcowy tył |
|
4 |
|
|
5 |
Cylinderek hamulcowy |
|
6 |
|
|
6 |
Czujnik ABS |
|
2 |
|
|
7 |
Drążek kierowniczy lewy |
|
8 |
|
|
8 |
Drążek kierowniczy prawy |
|
5 |
|
|
9 |
Filtr kabinowy |
|
12 |
|
|
10 |
Filtr oleju |
|
12 |
|
|
11 |
Filtr powietrza |
|
12 |
|
|
12 |
Klamka drzwi przesuwnych |
|
2 |
|
|
13 |
Klamka drzwi tylnych lewa |
|
4 |
|
|
14 |
Klamka drzwi tylnych prawa |
|
2 |
|
|
15 |
Klocki hamulcowe przód |
|
8 |
|
|
16 |
Koło dwumasowe |
|
2 |
|
|
17 |
Końcówka drążka lewa |
|
4 |
|
|
18 |
Końcówka drążka prawa |
|
4 |
|
|
19 |
Korek miski oleju |
|
2 |
|
|
20 |
Lampa tablicy rejestracyjnej |
|
4 |
|
|
21 |
Lampa tylna lewa kpl. |
|
4 |
|
|
22 |
Lampa tylna prawa kpl. |
|
4 |
|
|
23 |
Lampka tablicy rejestracyjnej |
|
4 |
|
|
24 |
Linka hamulcowa lewa strona |
|
4 |
|
|
25 |
Linka hamulcowa prawa strona |
|
4 |
|
|
26 |
Łącznik stabilizatora |
|
8 |
|
|
27 |
Mocowanie górne amortyzatora przód |
|
4 |
|
|
28 |
Napinacz paska wieloklinowego |
|
4 |
|
|
29 |
Odbojnik amortyzatora przód |
|
4 |
|
|
30 |
Odbojnik resora tył |
|
4 |
|
|
31 |
Ogranicznik drzwi tylnych |
|
6 |
|
|
32 |
Osłona silnika (plastikowa) |
|
4 |
|
|
33 |
Pasek wieloklinowy |
|
4 |
|
|
34 |
Poduszka amortyzatora |
|
4 |
|
|
35 |
Pompa paliwa wysokiego ciśnienia |
|
2 |
|
|
36 |
Pompa wody |
|
4 |
|
|
37 |
Przegub zewnętrzny |
|
4 |
|
|
38 |
Przewód hamulcowy elastyczny przód |
|
6 |
|
|
39 |
Przewód hamulcowy elastyczny tył |
|
6 |
|
|
40 |
Reflektor przedni lewy |
|
2 |
|
|
41 |
Reflektor przedni prawy |
|
2 |
|
|
42 |
Rolki prowadzące paska wieloklinowego kpl. |
|
4 |
|
|
43 |
Rozpieracz (samoregulator) szczęk hamulcowych tył |
|
1 |
|
|
44 |
Rozrząd kpl. |
|
2 |
|
|
45 |
Sprężyna zawieszenia przód |
|
4 |
|
|
46 |
Sprzęgło kpl. |
|
2 |
|
|
47 |
Sworzeń wahacza |
|
8 |
|
|
48 |
Szczęki hamulcowe tył |
|
2 |
|
|
49 |
Tarcza hamulcowa przednia |
|
8 |
|
|
50 |
Tuleja wahacza przód |
|
4 |
|
|
51 |
Tuleja wahacza tył |
|
4 |
|
|
52 |
Uszczelka korka miski olejowej |
|
12 |
|
|
53 |
Zamek drzwi bocznych przesuwnych prawa strona |
|
2 |
|
|
54 |
Zamek drzwi tylnych dolny |
|
4 |
|
|
55 |
Zamek drzwi tylnych górny |
|
4 |
|
|
56 |
Zamek drzwi tylnych środkowy |
|
2 |
|
|
57 |
Zestaw łożysk piasty tył |
|
4 |
|
|
58 |
Zestaw łożysk piasty przód |
|
2 |
|
|
59 |
Zestaw naprawczy zacisku |
|
8 |
|
|
60 |
Zestaw osłon przegubu zew. i wew. |
|
8 |
|
|
Razem |
|
|
Data sporządzenia :
Pieczątka firmy:
……………………………………………………… podpis osoby upoważnionej
Pakiet 2
L.p. |
Akumulatory |
Cena jedn. netto |
Ilość |
Wartość netto |
Wartość brutto |
1 |
Akumulator 12V 72Ah 760A |
|
12 |
|
|
2 |
Akumulator 12V 92Ah 760A |
|
32 |
|
|
3 |
Akumulator AGM 12V 95Ah 780A - odporny na głębokie rozładowanie wyposazony w matę żelową
|
|
26 |
|
|
Razem |
|
|
Data sporządzenia :
Pieczątka firmy:
……………………………………………………… podpis osoby upoważnionej