Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na zakup i dostawę ambulansów wraz ze specjalistycznym wyposażeniem medycznym oraz środków ochrony indywidualnej w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 oraz innych chorób zakaźnych na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu.
Na podstawie art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 1842) znowelizowanej ustawą z dnia 28 października 2020 roku o zmianie niektórych ustaw w związku z przeciwdziałaniem sytuacjom kryzysowym związanym z wystąpieniem COVID-19 oraz na podstawie art. 46c ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1845)
Załączniki:
Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy (NIEAKTUALNE)
INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI OGŁOSZENIA O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY AKTUALNE (publikacja 2020-12-29)
Opis przedmiotu zamówienia (NIEAKTUALNE)
Opis przedmiotu zamówienia Załączniki 1.1 Ambulans drogowy Aktualny
Opis przedmiotu zamówienia Załącznik 1.2 Nosze główne Aktualny
Opis przedmiotu zamówienia Załącznik 1.3 Ssak elektryczny Aktualny
Opis przedmiotu zamówienia 1.4 Defibrylator Aktualny
Opis przedmiotu zamówienia 1.5 Respirator Aktualny
Opis przedmiotu zamówienia Załącznik 1.6 Pompa strzykawkowa Aktualny
Pytania i odpowiedzi - dotyczy załącznik 1.2 Nosze główne (publikacja 2021-02-03)
KLAUZULA INFORMACYJNA – WOJEWÓDZKA STACJA POGOTOWIA RATUNKOWEGO SP ZOZ W POZNANIU:
http://www.ratownictwo.med.pl/polityka-prywatnosci
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej informuje o funkcjonowaniu mechanizmu umożliwiającego zgłaszanie potencjalnych nieprawidłowości lub nadużyć finansowych w wykorzystaniu środków unijnych.
Mechanizm ten opracowany i udostępniony został przez Instytucję Zarządzającą POIiŚ i stanowi narzędzie informatyczne, umożliwiające przekazanie informacji o podejrzeniu wystąpienia
- adres e-mail naduzycia.POIS@mfipr.gov.pl - elektroniczna skrzynka pocztowa do zgłaszania nieprawidłowości.
- elektroniczny system zgłoszeń za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej - www.pois.gov.pl/nieprawidlowosci – formularz do zgłaszania nieprawidłowości.
Przyjęte rozwiązanie będzie sprzyjać realizacji projektu w sposób etyczny, jawny i przejrzysty.
Więcej informacji na temat mechanizmu znajduje się na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej.
Osoba odpowiedzialna za:
wytworzenie informacji: 2020-12-14 Robert Judek
ostatnia aktualizacja: 2020-12-29 Robert Judek
ostatnia aktualizacja: 2021-02-03 Robert Judek
ostatnia aktualizacja: 2021-03-04 Robert Judek